Friday, July 15, 2011

Green Ballerina Dress









¡Hola a todos! ¿Cómo les va en las vacaciones? Yo ya empiezo a sentir como se van, lo que mantiene mi espiritu del verano intacto es que no acaban hasta que este en Cancún, pero mi mente me dice que ya estan por terminar, ¡y no quiero! Espero ustedes esten mas positivos.
Este outfit lo publico a pesar de que mi madre dice que parezco bailarina de ballet y que es muy brilloso, pero a mi encantó, tengo que admitir que si parece un poco y que esta corto, ¡pero el color me mata! Y para disfrazarlo un poco le puse el saquito blanco. Espero que les guste. ¿Tienen alguna idea de como hacerlo mas playero?

Hello everyone! How are your vacations going? I'm starting to feel how they slip away from me, what keeps my summer spirit in its place, is that I'm still waiting for Cancún in a couple of weeks, but my mind doesn't stop telling me it's over! Hope you are more positive than me.
I upload this outfit even though my mom told me I look like I'm going to ballet lessons and the dress is too shinny, but I love it. I must admit it's kind of ballet style and is short, but the color kills me! So I put on that white thing to make it less ballet. Hope you like it. Any idea of how to make this dress more summer?

[American apparel dress; Julio white thing; Mango bag; Bershka belt]

Happy sunlight!
 Karime



Follow Style & Frames

1 comment:

  1. que lindo vestido!!! =) te queda super el verde.

    un besito desde Alemania,paisana.

    http://trendrebajas.blogspot.com/

    Faby.

    ReplyDelete