Friday, April 01, 2011

Colors at IDMFashion







Hola! ¿Cómo les fue en la semana? Este outfit fue el elegido para ir a IDMFashion week, es un evento de diseñadores mexicanos, y estuvo increible! Lo escogí pues estamos en transición de temporadas y creo que es una buena combinación de invierno y primavera. ¿Qué opinan?
Quiero agradecer sinceramente a todas esas personas que votaron por mi en el concurso, de verdad lo aprecio; ¡me ayudaron mucho! Cuando digan las ganadoras les aviso como me fue. ¡Feliz fin de semana! ¡Diviertanse!

Hi! How was your week? Mine was pretty intense, but its over finally. This was the outfit i chose for IDMFashion week, a mexican designers event, it was amazing! I liked this outfit because of the color combination, since we are changing from winter to spring, a mix of both sounded good for me. What do you think?
I wanna thank each one of you who voted for me at the contest, i'll let you know the results as soon as i know. Have a great weekend!

Love,
Karime

No comments:

Post a Comment