Monday, February 14, 2011

Pink legs for Valentine!






¡Feliz día del Amor y la Amistad! Quiero desearles lo mejor, y espero que se la pasen increíble con su amigos, ¡y amores! jajaja como yo no tengo me toca pasar el día estudiando, así que para animarme un poco decidí usar estos leggings rosa, algo destellante y llamativo para un look súper básico.
Espero les guste! ¿Qué planean para este día?

Happy Valentine's Day! i just wanna wish you a special day with your friends and lover! lol, since i don't jave anyone, I'll spend this day studing for tomorrow's exam! So i chose this pink leggins to cheer me up, a little breath taking for a basic look! Hope you like it! What are you planning today?

[Dockers Cardigan; Zara basics blouse; Levi's (old) skirt; Oro blu leggins (Palacio de Hierro); Massimo Dutti platforms; Cloe bag]


Love for the day! 
Karime

No comments:

Post a Comment